sobota, 9 lutego 2013

Ahh...te początki :)

Wiitajcie !:) To tak, zacznijmy od tego że jestem Karola i mam 14 lat (rocznikowo) :) W założeniu tego bloga pomogła mi Paula z bloga paaula-blog.blogspot.com - serdecznie zapraszam ! :) Za co bardzo jej dziękuję :)Blog nie jest jeszcze do końca gotowy ale to nic :) Będzie to blog o moim życiu codziennym tak poprostu :-D Hmmm... a coś o mnie: jestem praworęczna, mam farbowane włosy, lubię robić zdjęcia, nie lubię czasem dodawać moich fotek, moje przyjaciółki to Ewelina , Sandra i Kamila :** Pozdro kochane <3 , moje ulubione jedzenie to frytki i spaghetti , mój ulubiony kolor to czerwony i fioletowy, mam młodszą siostrę, mam zielone oczy ^_^, urodziny obchodzę 9 października, nienawidzę pływania i WF ;/, mój ulubiony przedmiot w szkole to muzyka, nie mam zwierząt, mam działkę hehe =D... co by tu jeszcze... nw, jeśli macie pytania to piszcie :) Z każdego postu dowiecie się coś o mnie , a co do postu to kolejny dodam jeśli ktoś bd czytać (jeśli będą przynajmniej ze 3 komentarze) . Pozdróówka :*** I jeszcze na koniec moja focia :) Wiem że urodą to ja nie powalam , ale jest :) .
Paa ;**

2 komentarze:

  1. Ciekawie,ciekawie :)
    Dodałam się do obserwatorów :)
    Czekam na rewanż u mnie :DD http://lost-of-love-from-you.blogspot.com/

    Bd tu zaglądać częściej ;3

    OdpowiedzUsuń