wtorek, 12 lutego 2013

Ostatki, iii... za dwa dni... ♥

Heejciia <33 Dzisiaj ''Ostatki'' :) Co tam ? Jednak nie byłam w Wodzisławiu dzisiaj ;/ Leeeń ! Ale pojadę , chyba w czwartek lub piątek , bo wkońcu są ferie :-D A co do ferii, to słyszałam że niektórym już się skończyły ;( Ale ja mam dopiero (już) drugi dzień :-/ Nie mam dzisiaj doskonałego humoru , w skali od 1-10 oceniłabym go na 4,5 ;/ Już rano pokłuciłam się z ciocią a teraz z młodszą siostrą ... masakra jakaś ! Nie mam co robić cały dzień bo jestem chora ;// Jedynie wczoraj na chwilę poszłam do koleżanki , bo przyszła i ubłagałyśmy moją mamę ... Śnieg pada, i super , ale nie dla mnie ... Mam nowy wielki dupolot , który dostałam pod choinkę, ale szybko to ja sobie nie pozjeżdżam , dlatego że jestem chora i dlatego żę jest narazie mało śniegu. O czym tuu jeszczee...tutaj jeszcze moje focie które robiłam z nudów...
Mnie osobiście najbardziej podoba się ostatnie :) A wam ? Już za 2 dni Walentynki <33 Jeej...super ! Ciauu kochani <333

8 komentarzy:

  1. Też mam ferie. YEAH.!
    Współczuje choroby. ; C

    Wpadniesz : http://truskafkaa85.blogspot.com

    Obserwuje i licze na rewanż. ; P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog, również obserwuję !
    Ps. fajny szablon- jaki to?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dupoloty najlepsze!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaobserwowałam. ;d
    attka-attkaa.blogspot.com
    ładne zdjęcia i wracaj do zdrowia ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak ostania fotka jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń