czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki ♥♥


Hejcia ♥
Dzisiaj Walentynki ♥ Super, mam nadzieje że się pochwalicie co dostaliście ♥ Strasznie boli mnie głowa ;/ Ale to nic ♥ Nieumiałam się doczekać tej notki ♥ Tak jak mówiłam, będą obrazki , wierszyki , gifki , zdjęcia itd ♥ Ponieważ nie dostałam od was propozycji ♥ Hmmm... ja będę dzisiaj musiała nadal czytać lekturę ''Opowieść Wigilijna'' krótka i ciekawa , ale niechce mi się jej czytać ♥ W dzisiejszym dniu 14♥02♥2013 r. chciałam życzyć wszystkim parą Wszystkiego Walentynkowego ! ♥

Nie słychać nic innego
tylko Dzień Walentego!
Każdy wysłał już liścik swój,
a ja ciągle noszę mój.
Boję się go wysłać Tobie,
ciągle myślę! Co on powie?
Czy go podrze, czy go wyśmieje,
czy dla niego ja istnieje?!
Może tak, może nie!
 Jednak wiem, że: Kocham Cię. 
♥ ♥ ♥

  <<

Kliknijcie na obrazek , aby zobaczyć ich więcej  ♥
A teraz jaa  ♥



W tym wielkim dniu Świętego Walentego,
życzę Ci wszystkiego najlepszego.
Niech na Twej buzi uśmiech zagości,
bo nie ma nic piękniejszego od miłości.
♥ ♥ ♥

A teraz podziękowania dla blogów  ♥


 

 

KLIKNIJCIE NA SERDUSZKO Z NAZWĄ WASZEGO BLOGA !
Zrobiłam prezenciki dla 8 najlepszych blogów  ♥
Tych którzy stale komentują  ♥

To ja zmykam już ♥
Chwalcie się co dostaliście  ♥ ♥
Paapatki kochani  ♥ 


7 komentarzy:

  1. Ja adoratora nie mam także nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ! ;)
    ładne zdjęcia !
    zapraszam do siebie dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwych walentynek!
    ja jestem forever alone, także walentynki spędzam przed komputerem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. uhuhuhhu ^^ dziękuję :*** Buziaki i nawzajem ♥♥♥

    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia, świetny blog :) świetny szablon .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń