wtorek, 19 lutego 2013

Wtoreczeek ♫

Hejcia myszki <3
Jak tam ? U mnie nijako, jeczcze tylko dosłownie 5 dni ferii :-[ Zbyt szybko się kończą... no cóż ;/ Wiem że miałam dodawać notki codziennie a ostatnią dodałam 16.02 , trzy dni temu, ale nie miałam czasu i ochoty. Przepraszam. Postaram się pisać systematycznie noo... przynajmniej przez te 5 dni bo potem szkoła i trudno będzie pisać systematycznie, chyba że znajdzie się jakaś wolna chwila która nie będzie musiała być poświęcona na naukę. To jest jakaś MASAKRA z tą szkołą... Wg mnie ferie powinny trwać przynajmniej 3 tyg. Hmmm... dzisiaj wtorek :) Wczoraj byłam w Wodzisławiu u pradziadków i wuja, było nieźle, ale jest jeden plus ponieważ już w niedziele nabyłam nowe buciki *_* wg. mnie są booooskie ! Aha ! I obiecałam wam kolejne nagranko z saneczek ^_^ i mam ! hehe :)


Nagranko :) Hehe :) Było śmiesznie :)
ft. Kama i Wojtek :)

 Na spacerze :)
Z czapeczkąą u przyjaciółki *_*


Nowe bucikii *_* <33
Nagranko bucików :) Nudziło mi się :)
To na dzisiaj chyba tyle :) Pozdrówka moi kochani ! Informujcie mnie o notkach u was !!!
Dzisiaj imieniny obchodzą Arnold i Konrad :)
Polecana piosenka ♪ Alicia Keys ft. Nicki Minaj - Girl On Fire ♪


Posłuchajcie  ♪ Bardzo podoba mi się ta piosenka :)
To papatkii *_*  ♪  :* 

4 komentarze:

  1. Masz racje, buty są fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo , ferie są ZDECYDOWANIE za krótkie , chociaż szczerze powiedziawszy już tęsknię za wariatami z klasy... ;D
    Ale masz cudowne buciki , miałam takie kupić na jesień , ale w końcu się nie zdecydowałam . A piosenka świetna , kiedyś ją uwielbiałam! ♥

    Zapraszam:
    http://www.meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń