sobota, 9 lutego 2013

Sobota jak to sobota... i neerdy ♥

Heii myszkii :* ♥ Coo tam u was ? U mnie nudy ;/ zawsze w sobote mi sie nudzi...nw jak to jest :) Dzisiaj mam jechac do sklepu po cotygodniowe zakupy , tyle że tata niechce zabardzo brac mnie ze sobą bo więcej wydaje ;P hehe :) Wiem że dodaje już dzisiaj drugą notkę no ale nudzi mi się a widze że ktoś się zainteresował, co mnie bardzo cieszy ;D Dodawajcie mnie do obserwowanych , będzie rewanż ;pp Przedwczoraj był tłusty czwartek , ile zjedliście pączków ? ja 3 o_O i byłam najedzona ;dd Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem okularów nerdów , tylko że nie tak dla ozdoby tylko żeby wstawić te szkła które bd potrzebowała :) A tu kilka fotek nerdów jeśli ktoś nie kojarzy:
Mnie się bardzo podobają <33 są b♥♥skie ! ♥ Zainteresowały mnie również takie naszyjniczki z okularkami :) Są faajowe !
Piszcie co myślicie :** Ciauu ♥♥

3 komentarze:

  1. Mi niestety takie okulary nie pasują :( a szkoda, bo są świetne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie okularki , ale mi nie pasują . Mojej koleżance też nie pasują , ale się uparła i je kupiła . Nie podoba mi się w nich i troszkę się do nich uprzedziłam ... ;/
    Ja w tym roku pochłonęłam 10 pączków i innych słodkości , ale zamiast przytyć - schudłam! ♥

    Bardzo ciekawy blog , będę wpadać ...
    Obserwuję , liczę na rewanż . :D ;*

    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń