sobota, 16 lutego 2013

W 99 % zdrowa ! *_*

Siemka ! *_*
Co tam u was ? Ja nie mam humoru ! Wczoraj zasnęłam dopiero o 4:00 nad ranem ! I spałam tylko 6 godzin ;/ Ale dzisiaj byłam na sankach , ponieważ jestem prawie zdrowa, ale nie umiałam już wytrzymać ! Juuupilaaaaa !!!!! Mam dla was na dzisiaj foteczki :) I nagranie :) Byłam na sankach z kolegą i jego siostrą (moją przyjaciółką) ale jej nie ma na nagraniu :))

 Dupolot , o którym już wspominałam :)
I nogi kolegi , hehe :-D
 Ja z Frugoo *_*
Jaaadę !
A to nie dzisiaj , ale jest ^_^
A tu macie nagranko:

Hehe , te gleby ! Wróciłam do domu mokra i z sinym tyłkiem (w cudzysłowiu) :)
Hehe :) Jutro powtórka ? Zobaczymy , jaki będzie mój stan zdrowia , bo byłam zdrowa ale zobaczymy co będzie po dniu dzisiejszym :))) xD Wiecie co... dziękuję że komentujecie, ale opowiadajcie także coś o swoim dniu :] Chętnie przeczytam co tak sie u was wydarzyło :) Postaram się dodać też focie z jutra :)
Paaapuusie ! *_*

9 komentarzy:

  1. fajne nagranie. ;d
    saankii. *_*
    zdrowiej. ;d
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny filmik :)
    dodajemy do obserwowanych ?:*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny filmik :3
    pozdrawiam i zapraszam :)
    zakrencona-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny filmik :D
    Obserwujemy?
    Zapraszam :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No no supeer : o

    Zapraszam http://aniaaxdd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog będę tu zaglądać, a u mnie już nn!!♥
    Zapraszam
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. ;)
    Zostałaś nominowana do Liebster Award! ;)
    na moim blogu: www.kosmetykove-love.blogspot.com . ;)
    Obserwuję i liczę na to samo . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to życzę , żebyś była zdrowa w 100 procentach! :D
    Ooo , na sankach to już tak dawno nie byłam , muszę się kiedyś wybrać. :)

    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń