środa, 13 lutego 2013

Śnieg, śnieżek :-D

Witajciee <3
Mój humor taki sobie ... wole nie wracać do dnia wczorajszego ! Masakra ! A jak wam dopisuje humorek ? Coś mi się wydaje że ja więcej niż ferie przesiedze w łóżku , cały czas łykam jakieś tabletki a teraz jeszcze kaszel i katar mnie dopadł ! Ja nie wiem co ze mną jest... Już mi się antybiotyki kończą. A we wtorek lub środę do kontroli ;/ Dziwnie mi się dzisiaj spało... spałam ale gdy wstałam wydawało mi się jakbym całą noc nie spała... hmmm... A co jutroo ??? Walentynki ! Macie z kim je świętować ? ^_^ Ja nie ;/ tzn. miałabym ale nie wyszło... no trudno. A co do Walentynkowej Notki to odbędzie się ona ale w troche innym stanie niż zapowiadałam... a mianowicie, nie będzie konkursów , no chyba że jakiś pojedynczy, będę dodawała zdjęcia walentynkowe normalne, ze stron i także przerobione przezemnie i może jakieś wierszyki walentynkowe, a jeśli coś wymyślicie to piszcie , może to wykorzystam :-D Zmieniłam zdanie co do tej notki walentynkowej z konkursami ponieważ to może nie wypalić, wiem to z doświadczenia, noo...iii na blogach ''o sobie'' raczej nie dodaje się takich  rzeczy... czy ja wiem ?... A co wy myślicie ? Bo jeśli chcecie to mogę do not. walentynkowej dać jakiś konkurs... Piszcie =D Ja chce na dwór ! Prawie idealna pogoda na duuupoloty ! Wy już zdeżdżaliście ? Wiecie co... na moim osiedlu są tacy którzy zjeżdżają nawet po trawie, lub gdy tylko spadną ''pierwsze płatki śniegu'' , hehe :) Wczoraj wieczorem odwiedził nas wujek Leszek ^_^ I oczywiście 20 zł w kieszeni , hehe ;)) Mało... ale zawsze cośś . Hehe ;* Dzisiaj rano wstaje, a za oknem biało :) Macie tu jeszcze zdjęcia które wygrzebałam gdzieś z telefonu :-D

Dzisiaj <33

 Kucyk <33

 Nowe butki ;**

A teraz ... KONKURSIK DZISIEJSZEJ NOTKI !

Jak ma na imię wujek który nas odwiedził ?

 Kto dobrze odpowie dostanie 5 komentarzy ;dd
Aha, chciałam serdecznie podziękować:
- Patrycji Grzesikiewicz z bloga patrycjasstyle1212.blogspot.com .
- Truskafcee z bloga truskafkaa85.blogspot.com .
- Delicious00 z bloga delicious-00.blogspot.com .
- Freakingawes0me z bloga freakingawes0me.blogspot.com .
- Moadrafts z bloga moadrafts.blogspot.com .
- Fimejl z bloga fimejl.blogspot.com .
- Attka_a z bloga attka-attkaa.blogspot.com .
- Vas happenin ?! ♥ z bloga lost-of-love-from-you.blogspot.com .
Zrobsobiekolczyknacipce z bloga tosamocozwykle.blogspot.com .
- Magdzie ♥ z bloga  megg-meggi.blogspot.com .
Kinii ♥ z bloga cytruskowa.blogspot.com .
- Kingi Pee z bloga ownfashioon.blogspot.com .
- Natalce Szmuksta z bloga krainaszczesciax3.blogspot.com .
- Patrycjiw z bloga wpatrycjaw.blogspot.com .
KamiŚś cee z bloga meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com .
- Agacie Wojtkowiak z bloga willbefineee.blogspot.com .
 Dziękuje Wam kochane <3 To dzięki wam nadal pisze i jest to dla mnie przyjemnością :)
Jeśli będziecie komentować to na niektóre święta (nawet Walentynki) możecie dostać prezencik od mojego bloga :) Zobaczymy :) Koomentujcie kochane komentujcie  :) hehe :)

No to paa :) Do jutra rybcie :***


11 komentarzy:

  1. Wujek Leszek :D
    Yaech! Wujek Leszek rządzi! xD
    Dziękuję za wyróżnienie :)
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie masz za co dziękować :*
    jakie masz śliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wujek Leszek! ♥♥♥ Dzięki że o mnie wspomniałaś ☺☺☺ czuję się taka doceniona ^^ Hah!
    + śliczne buty! ;D

    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wujeeek Leszek ! haha :D
    ZAPRASZAM ! http://myhappiness-thomson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za pamięć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w prowadzeniu bloga, i zdrówka przede wszystkim. Dodaję do obserwowanych i zaparaszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje o wzmiance. ♥
    fajny post i zdjęcia. ;d
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń