niedziela, 10 lutego 2013

Niedzielaa i info w sprawie Walentynek ♥

Heejeczkaa ! ;pp Dzisiaj niedziela 10 luty...pfff jak ten czas leci ;) Wczoraj byłam w Rubtawie u cioci ze strony taty , gdy ostatnim razem nocowałam tam w wakacje (dawno) to mój kuzyn miał 14 lat był w moim wieku, a wczoraj gdy powiedział mi "cześć" to ja najpierw nie wiedziałam kto to , ale odpowiedziałam i skapłam się że to on , ma już 17 lat... hehe ;)) Dlatego iż piszę notki praktycznie codziennie , a niewiem czy wam to do końca odpowiada, czy nadąrzacie postanowiłam zrobić małą sondę >klik< :) Klikajcie i głosujcie ;dd Aha ! Bym zapomniała... Z powodu tego że za 4 dni są Walentynki , na blogu dnia 14 lutego pojawi się Walentynkowa Notka, teraz notki będę dodawała raczej codziennie, to zależy jak zagłosujecie... więc pod każdą notką dawajcie propozycje na tą notkę czyli np. żeby pojawił się jakiś konkursik w którym będzie można zgarnąć komentarze, czy jakieś obrazki Walentynkowe ... Piszcie co chcielibyście znaleźć w takiej notce :) Nie mam już chyba nic więcej do przekazania ...:))Dzisiaj imieniny obchodzą Elwira, Jacek i Scholastyka ;pp
Głosujcie w sondzie :) Czekam na propozycje na Walentynkową notkę :) Dodawajcie mnie do obserwowanych, będzie rewanż ;dd Paa :***

5 komentarzy:

  1. Walentynkowa notka, walentynkowa notka. Nie mam weny xD
    Powodzenia w pisaniu życzę i nie mogę się doczekać.
    obserwuję i liczę na to samo
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka.

    Mam prośbę. Mogłabyś nie dodawać komentarzy pod mój rozdział z informacją o notce?
    Ja chcę komentarze z opinią o rozdziale,a nie informujące o nowej notce na jakimś blogu.
    Napisałam,że bd zaglądać częściej na tego bloga i nie musisz mi pisać na blogu moim ,że dodałaś nową notkę ! -.- Napisałaś mi już takie 3 komentarze. Nie dodawaj więcej z taką informacją ... -,-
    Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam pomysłu, ale na pewno sama coś wymyślisz :D Czekam na kolejnego posta ;**


    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu i również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog.
    Obserwuje i licze na rewanż.
    _________
    truskafkaa85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń