niedziela, 10 lutego 2013

Pierwszy dzień ferii !

Siemanko kochani ! :* Dzisiaj pierwszy dzień ferii ! Wiem że liczył się już od 9.02 ale cóżż :) Zauważyłam że spodobał wam się mój blog , cieszę się :) Wasze także są wspaniałe :** Wczoraj była u mnie przyjaciółka :) Poprawiła mi nastrój :) I jadłam wczoraj na kolacje Spaghetti , mmmmmmnia. ! A co tam u was kochani ? Jutro jadę do pradziadków bo powiedzieli żebym przyjechała, pewnie dadzą mi pieniądze jak zwykle , ale nie w tym rzecz :-D Wejde kupić ciuszkii ... jeśli coś kupię to zrobię zdjęcia i wam pokaże <33 Mam zamiar także kupić książkę ''Naznaczona"" jest fantastyczna ! Polecam !
Kupicie ją w Empik'u za od 28-35 zł, a w Biedronce za jakieś 12 zł :) Jeśli chcielibyście całą serię ''Domu Nocy'' w tym książki ''Naznaczona, Zdradzona, Wybrana, Nieposkromiona'' i jest jeszcze więcej tych książek, jest po jakieś 83 zł :-D Ale mi zależy tylko na ''Naznaczona'' =D Aha ! Chciałam wam powiedzieć że robię na zamówienie takie napisy:
Jeśli wam się podobają , wystarczy napisać w komentarzu '' Chciałabym zamówić napis nr (np. 1). Dziękuję. (adres twojego bloga)'' Napisy można zamawiać pod każdą notką , aż do odwołania !!! Paa :*** <33

2 komentarze:

  1. spk. notka. mi też zaczęły się ferie .:)

    Zapraszam wszystkich do mnie : http://lost-of-love-from-you.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam całą serię *.* Naprawdę są super i polecam :) Wpadnij do mnie : http://tosamocozwykle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń